Hoogendoornkaas.nl- Logo - Beoordelingen

Hoogendoornkaas.nl

476 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.730 beoordelingen in totaal

Boerenjuweel is redelijk goed en is smaakvol. De overjarige kaas is ook goed. Helaas vond ik de jonge kaas niet goed smaken, dan wat ik eerder gewend was; de kaas voelt een beetje hard aan, net alsof het belegen kaas is. Het smakelijke en smeuïge van jonge kaas proef ik hier helemaal niet meer in, wat echt jammer is. Ik had er echt meer van verwacht. Zonde. Wat ik ook zonde vind, is, dat de telefoon NIET wordt opgenomen; heb verscheidene keren geprobeerd, maar telefoon wordt niet beantwoord. Dat is jammer, want dan kan er vooraf duidelijke afspraken gemaakt worden en toelichting gegeven op bepaalde vragen. Toch blijf ik jullie klant, want er kan altijd nog verbetering komen ook met bepaalde suggesties. Wie weet ? Toch bedankt voor de 3 verzoeken, waarvan 2 werden gehonoreerd! Veel succes en fijne feestdagen toegewenst ! Rob Hall.
PH
Plony H.
Zaandam

Deze bestelling was prima in orde. Afhandeling klachten laat duidelijk te wensen over. 3 stukken kaas niet met papier vacuüm verpakt. Na 2 weken beschimmeld. Geen extra papier erbij. Gongorzola met truffel pure knoflook. Weggegooid. Reactie we gaan contact opnemen met leverancier. Na deze klacht. Bedankt voor uw feed back. Die bestelling was wel 4 dagen onderweg 30 C. Zonder koeling. De werkelijke reden was andere leverancier vacuümverpakking. Vertel dat dan. Dat kweekt begrip. Aan de kar alles uitgepraat verder netjes behandelt. Juweel 100% in orde.
AG
aad g.
Oud-Beijerland

Beoordelingen voor Hoogendoornkaas.nl

Super lekkere stolwijker boerenkaas

online kaas bestellen is vaak één risico je krijgt vaak één andere kaas soort dan je besteld hébt, maar dat is bij Hoog & Doorn niet het geval ik vind persoonlijk dat de boerenkaas pittig en zacht en vol romig en die heb ik naar veel zoeken op internet gevonden de boerenkaas éxtra belegen stolwijker en de overjarige stolwijker zo zacht en heerlijk van smaak en dat proef je in je smaak pupillen.
AF

Schneller Versand von Seiten Verkäufer

Schneller Versand, gute Verpackung, Lieferdienst dürfte besser sein. Normalerweise bekomme ich Ware aus Holland innerhalb 4 Tagen. Jetzt hat es wesentlich länger gedauert, und die Rinde war schon weich und stinkig, was dem Käse natürlich nichts schadet. werde weiterhin bestellen
24 sep 2024
Mooi en goed verpakt in een stevige doos en met koel element bevroren water zakje erbij dat alle kaas en verse roomboter lekker koel wordt verzonden en alles is vacuüm verpakt per stuk .
18 sep 2024

Verschrikkelijke lekkere kazen..

Een zeer prettige website waar je makkelijk je bestellingen kunt doen. Verschrikkelijke overheerlijke kazen. En een hele goede service.
JK
John K.
's-Gravenhage
Snel geleverd een doos vol lekkere smaakvolle kaas. En het ging allemaal perfect site bezoek , bestellen en levering. Toppie
12 sep 2024
Goede producten die op de juiste wijze bij je thuis komen breed assortiment en voor een goede prijs.
14 sep 2024
Heerlijke kaas, maar wel 2x gehad dat het niet goed vacuüm was, dus beschimmeld na enige tijd….
13 sep 2024
Hele lekkere kaassoorten, geweldige service en ook nog gekoeld bezorgd. Wat wil je nog meer.
Prima kazen; correcte prijs en snelle en zorgvuldige verzending naar Frankrijk
20 sep 2024
Al jaren de lekkerste kaas van de Rotterdamse Markt, nu ook per post te krijgen
JL
Juno L.
Landsmeer, The Netherlands
13 sep 2024

Fijne online kaas webshop!

Hebben de lekkerste kant en klare kaas fondue plus goede webshop en service!
12 sep 2024
Wie immer wunderbarer und aromatischer Käse, sehr genussvoll. Vielen DANK.
Lekkere kaas. Eenvoudig bestellen Alles wordt vacuüm verpakt geleverd
IL
Inge L.
Rotterdam
16 sep 2024

Heerlijke kaas

De bestelling ik ng verliep vlot ook de bezorging de kaas is lekker.
De snelle levering en de smaak van de kaas is uitstekend.
11 sep 2024
Zo heerlijk, veel te veel van gegeten de eerste keer.
Lekkere kwaliteit Prima verpakt Snel Verzonden
Snelle levering en hele goede en lekkere kaas.
17 sep 2024

De snelle service en goede smaak

De snelle service, goede prijs en kwaliteit
Zeer goed produkt en perfecte service